שירותים נוספים

שירותי אריזהa1
אריזת הדירה היא חלק משמעותי בתהליך ההובלה והעברה. אריזה נכונה של הציוד הכרחית על מנת שהציוד יעבור שלם וללא פגם.
חברת מעבירים תוכל לבצע עבורכם שירות אריזה איכותי ומקצועי עם חומרי אריזה משובחים שיבטיחו את העברת הציוד שלכם ללא חשש.
עקב העובדה שהאריזה תתבצע ביום ההובלה, הדבר עשוי להקל עליכם בצורה משמעותית.
שירות זה חוסך עבור הלקוח זמן יקר ומייצר נוחות מירבית טרם המעבר.

שירות פירוק וסידור
a4אין לכם זמן לסדר את התכולה בבית החדש? במשרד?
אנחנו כאן בשבילכם, שירות סידור מלא על פי צרכי הלקוח.
צוות מעבירים יבצע פירוק וסידור בצורה יעילה, מקצועית ומהירה!

אחסנה
אחסון ציוד ותכולת דירה במקרה של פינוי הדירה מוקדם מהצפוי, משרדים, שיפוץ, חוסר במקום, נסיעה לחו"ל.
האחסון במוצע ברמה גבוה של אבטחה וניקיון

השכרת נגררים
images (11)לעיתים אנו זקוקים לנגרר לטובת שימוש חד פעמי, או תקופות קצרות.
רכישת נגרר הנה מיותרת, אליה מתווספות הוצאות מיותרות.
אנו משכירים נגררים לכל מטרה.

 

 


טיפים למעבר דירה

 

רגע אחרי שסיימתם לארוז את הבית ועשיתם השוואת מחירים בין מובילים ומצאתם מוביל זול , ולפני שאתם מפקידים את כל החפצים האישיים אצל (מובילים) הסבלים – כך תכינו את עצמכם ליום המלחיץ של המעבר לדירה חדשה

סיימתם לארוז את כל הבית, מצאתם מוביל זול ואתם חושבים שהוא מספיק אמין עם המלצות, ובשעה טובה הגיע יום מעבר הדירה.
יום זה אינטנסיבי קשה ומבלבל במיוחד, אבל אם תקפידו על מספר צעדים פשוטים ועל התנהלות נבונה מול המוביל והסבלים, תוכלו לצנוח בחיוך על המיטה בסופו – ולהתחיל חיים חדשים בדירה החדשה.

אז איך נערכים ליום המעבר‬?
‬צידה לדרך: היערכות ליום המעבר דומה במעט לנסיעה לחופשה או כל דרך אחר המצריך מאיתנו יציאה מהבית.
הכינו לעצמכם תיק עם בגדים להחלפה, כלי רחצה, תרופות, מטענים למכשירים הסלולריים, וכל מה שאתם צריכים באופן מיידי.
אתם לא רוצים להתחיל לנבור שעה בארגזים רק כדי למצוא את המטען לסמארטפון או את הפיג'מה שלכם, בלילה הראשון בדירה החדשה.

חניה: ביום שלפני יום המעבר, רדו אל הרחוב ותידאגו למקום חניה קרוב ככל האפשר לפתח הבית,‬ ביום מעבר הדירה לפני הגעת המובילים תוודאו שאין הפתעות,‬ העצה הזו קריטית כשמדובר בהעברת דירה בתחומי תל-אביב,‬ באר-‬שבע . לאחר שהסבלים התחילו לעבוד, כדאי מאוד להגיע לדירה החדשה ולשמור מקום חניה גם לידה.
ככל שהמובילים יצטרכו לסחוב את תכולת הדירה למרחק קצר יותר, כך הם יהיו יותר רעננים וייפחת הסיכוי לכך שמשהו יישבר או ייהרס, חלילה.

עזרה בדרך: אם גייסתם בני משפחה או חברים שהסכימו לעזור, פזרו אותם בין כל התחנות – בדירה הישנה, ליד משאית המובילים, בפריקת החפצים מהמשאית ובדירה החדשה.
כל אחד יעקוב אחרי הסבלים ויוודא שהחפצים היקרים לכם, שארזתם באהבה, מועמסים בזהירות המרבית ונפרקים במקום המיועד להם.

שמירה על חפצים אישיים: אל תתנו להמולה ולחפצים הרבים שעוברים ממקום למקום לבלבל אתכם.
שמרו על החפצים החשובים והאישיים (מפתחות, ארנק, מכשיר סלולר וכו') קרוב אליכם, ומדי פעם עצרו לרגע על מנת לוודא שהם עדיין איפה ששמתם אותם.

מה לוקחים ברכב: תכשיטים, חפצי ערך וחפצים עדינים במיוחד (‬טלויזיות עדינות ויקרות ערך…)‬ כדאי לקחת במכונית הפרטית.
עוד דברים ששווה לשקול לקחת אתכם ולא להפקיר בידי הסבלים – בקבוקי שמפו ונוזלים אחרים, שעשויים להישפך בקרטון.
את הבקבוקים שכבר התחלתם להשתמש בהם (שמן, שמפו) הקפידו לסגור בעטיפה כפולה.

איך להתנהל מול המובילים?
מיטל עלול, סמנכ"לית השירות של חברת מעבירים, מספקת כמה טיפים באהבה.‬

• דאגו לעובדים – והם ידאגו לחפצים שלכם: הכינו מראש שתייה קרה/‬חמה ונשנושים לסבלים, גם בדירה הישנה וגם בדירה החדשה.
אם תשקיעו בעובדים של חברת ההובלה, תוכלו לקבל בתמורה שירות הובלה טוב יותר ואווירה נעימה יותר,‬למעבר דירה קל יותר ובטוח

• אל תשכחו לתת טיפ: נושא הטיפים הוא אחד הנושאים הכואבים במיוחד, גם מצד הלקוחות וגם מצד בעלי המקצוע. הנוהג בתחום ההובלות הוא לתת טיפ לעובדים בסיום העבודה, ממש כפי שנותנים למלצר במסעדה.
(‬כמו לרוב כל נותני השירות)‬ לכן, התכוננו מראש עם כסף מזומן והכניסו את הטיפ לחישוב העלות הכוללת של ההובלה.
בעלי המקצוע המקצועיים והגדולים ימליצו לכם לסגור מראש את נושא הטיפים ישירות מול מנהל החברה, כדי להימנע מבעיות מול הסבלים.
"הכינו את עצמכם לטיפ, לפי מורכבות ההובלה וגודל הדירה", אומר אלירן עלול, מנהל הובלות מעבירים.
"בעל מקצוע רציני תמיד יכין מראש את הלקוח,עוד במעמד הצעת המחיר, לנוהג של מתן טיפים לעובדים.
אפשר לברר מראש את מספר העובדים, ולתת סכום קבוע לכל עובד או סכום כולל שיתחלק בין העובדים".
לדבריו, בדירות קטנות אפשר לתת טיפ של 50 שקל לעובד, בדירות גדולות יותר 100 שקל לעובד ובעבודות שכוללות גם אריזה יום לפני המעבר, אפשר לפנק ב-200-250 שקל לעובד.
כמובן שעניין הטיפים הוא לשיקול דעתו המוחלט של הלקוח.
"בחלק מהחברות כמו בחברת מעבירים יש הנחיה מפורשת לעובדים שלא לבקש טיפ באופן פעיל, כך שההחלטה נמצאת בידו של הלקוח", מוסיף ואומר.
"אם סיכמתם מראש ישירות מול מנהל החברה, אפשר בהחלט לבקש לעגן את הסכום בהצעת המחיר החתומה".

• למה כדאי להימנע מעבודה עצמאית: גם אם נציג של החברה הגיע אליכם מראש וגיבשתם הצעת מחיר מפורטת, קיימים מקרים בהם יש שינויים בתוכניות, או שמתגלים פרטים חדשים, רהיטים חדשים שדורשים הרכבה, מקרר שצריך לעבור לנקודה אחרת וכדומה.
במקרים כאלה, ייתכן שהעובדים יציעו לבצע את המשימה באופן עצמאי, בתשלום ישיר אליהם וללא ידיעת המשרד הראשי של חברת ההובלה.
"אם בעל הבית לא יודע, ואתם לוקחים את הסבלים לעבודה עצמאית וזולה יותר, אין לעבודה הזו ביטוח. לכן, תמיד כדאי להסדיר את הנושא מול המשרד או בעל החברה, כדי לקבל כיסוי ביטוחי לעבודה",
פריקה נכונה וסוף טוב

• הקפידו לפרוק את הארגזים ישירות לחדרים המתאימים להם. אם תצליחו לכוון את הסבלים לחדר הנכון, תוכלו לחסוך לעצמכם זמן רב וסחיבת ארגזים לאחר מכן.
לאחר שהסבלים סיימו את עבודתם, מומלץ להציץ לתא המטען של המשאית ולוודא ששום דבר לא נותר שם.
לאחר מכן, זה הזמן לחזור לרשימת התכולה שלכם, כדי לבדוק ששום דבר לא נגנב או אבד בדרך, ולסמן וי על כל ארגז שאתם פורקים.

• רגע אחרי המעבר, אל תשכחו לעדכן כתובת.
הכינו רשימה של מוסדות וגורמים שאתם צריכים לעדכן על שינוי הכתובת שלכם.
בכל מקרה, כדאי להשתמש בשירות דואר עוקב של דואר ישראל, על מנת להבטיח שחלק מהדואר ינותב מהדירה הישנה לכתובת החדשה.
גם אם מדובר בדירה שכורה, כדאי לעדכן את הכתובת במשרד הפנים, בנוסף לחברות הביטוח, הבנק, רואה החשבון, המעסיק, חברות ההשקעות ועוד.
כדאי לבקש מהדייר החדש בדירה הישנה או מאחד השכנים הקודמים לשמור דברי דואר שיגיעו אליכם. השאירו גם את מספר הטלפון שלכם.

• כחלק מרשימת העדכונים, ודאו גם שאתם סוגרים את כל החשבונות של הדירה הקודמת. חברת החשמל, חברת המים, עירייה, חברת הגז – בדקו את אופן סגירת החובות שלכם מולן והעברת החשבון לדייר הבא.
מה שנותר לאחל זה מזל טוב , בשעה טובה , גם עם זו דירה שכורה או דירה שרכשתם.

 

0777296879 –  צרו קשר עכשיו!

Comments are closed